Coșul este gol!
Conditii livrare
Termenul de livrare este intre 2 si 24 de ore, in functie de produsele aflate pe stoc.
In momentul in care veti fi contactat telefonic de agentul PDMedia.ro pentru confirmarea adresei de livrare, veti putea afla cu exactitate termenul de livrare pentru produsele comandate de dumneavoastra.
De asemenea, puteti specifica ora aproximativa la care agentul nostru sa efectueze livrarea produselor dorite de dumneavoastra.
Transportul si Livrarea Poroduselor
In acest moment, magazinul nostru expediaza produse numai in Romania. Produsele sunt livrate cu diversi transportatori, specificati in timpul completarii comenzii. Pentru anumite zone de destinatie, este posibila alegerea transportatorului preferat. Acolo unde este posibil, clientul va primi un numar de urmarire (tracking number) a traseului pachetului. Acest numar este atribuit de transportator si poate fi vizualizat accesand detaliile comenzii din Contul Personal.
Dupa lansarea comenzii, va rugam sa verificati starea acesteia in mod regulat. Transportul si/sau alte costuri, ce ar putea aparea in anumite cazuri (cum ar fi taxe de manipulare, etc.) sunt cu TVA inclus, indiferent de zona de livrare (in Romania sau in afara). Costul transportului pe fiecare transportator in parte, se calculeaza in functie de numarul si greutatea produselor din Cosul de Cumparaturi. Costurile de transport sau aditionale sunt afisate explicit la finalul comenzii, inainte de lansare.
Nota: In mod promotional, in anumite perioade de timp, anumite produse sau toate produsele cumparate din magazinul nostru pot fi livrate gratuit.
Metode de transport
PDMedia.ro livreaza produse cu urmatorii transportatori:
| Transportator | Durata Livrarii | Zona | Website |
1. | Posta Romana - Mesagerie | 1-3 Zile | Romania | www.posta.romana.ro |
2. | Fan Courier | 24 Ore | Romania | www.fancurier.ro |
3. | Bookurieri | 24-48 Ore | Romania | www.bookurier.ro |
4. | Livrare Gratuita la domiciliu | 24 Ore | Bucuresti | Pentru Cantitati Negociate |
Informatii Utile
Uneori, la timpul de livrare al fiecarui transportator in parte, se poate adauga perioada in care produsul este disponibil, specificata pentru fiecare produs in parte, acolo unde/daca este cazul.
Uneori, este posibil ca transportatorul sa nu va gaseasca la destinatie. In acest caz, veti primi in cutia postala un aviz, pentru a va prezenta la Oficiul Postal sau la sediul transportatorului pentru ridicarea coletului. De asemenea, este posibil sa fiti sunat la telefon de catre transportator, pentru a stabili ora la care se poate face livrarea. In cazul in care nu ati primit coletul si nici avizul de ridicare a coletului in perioada specificata pentru livrare, este bine sa mergeti direct la oficiul postal pentru a verifica sosirea coletului. Puteti, de asemenea, sa telefonati la sediul local al transportatorului pentru verificarea sosirii coletului.
Atentie! La ridicarea coletului, verificati ca ambalajul acestuia sa fie ne-deteriorat! Verificati ca greutatea coletului inscrisa pe documentul de transport sa corespunda cu greutatea coletului receptionat. Daca constatati diferente semnificative, va rugam sa refuzati primirea coletului, sa inregistrati o plangere formala catre transportator si sa ne contactati imediat. Reclamatiile ulterioare, facute fara a inregistra o plangere formala la receptionarea coletului, ar putea fi foarte greu probate si de aceea ar putea ramane nerezolvate.
Este bine sa stiti ca refuzul de a primi coletul comandat sau refuzul de plata a rambursului - acolo unde este cazul - ar putea atrage dupa sine anumite sanctiuni (ex. imposibilitatea de a mai face comenzi la PDMedia.ro, plangeri legale pentru recuperarea prejudiciilor, publicarea numelui clientului inselator, etc.).